nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Spotul radio, o noua categorie la Cannes Lions

Malcolm Poynton creative director Ogilvy & Mather Londra a fost desemnat sa conduca ultima noutate la Cannes Lions.

Incepand cu editia 2005 a Leului de la Cannes organizatorii au decis introducerea in concurs a reclamelor radio. Fiind o premiera absoluta, se asteapta mult de la aceasta categorie.

 

“Suntem foarte fericiti ca Malcolm va conduce primul juriu pentru spoturi radio. Este foarte important sa gasesti omul potrivit pentru a lansa Radio Lions, si Malcolm este perfect pentru acesta sarcina” a declarat presedintele general al festivalului Terry Savage, conform site-ului resume.se.

 

Poynton a fost si el incantat de invitatie pe care o considera onorat sa o acepte si a declarat ca “va fi extrem de important sa exploatam la maxim capacitatiile publicitatii prin radio”.

Data publicării: 12 Ianuarie 2005 | 13:45
tipăreşterecomandă

Citeşte:

A52 pune sarea si piperul in reclama monstrului Cadillac STS

Un nou capitol in publicitate - Flapvertising

Imagoo numarul 8

La CITY FM, Baghera e “Stranger In The Night”

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server