Agenţia BSUR din Amsterdam a lansat faza finală a unei campanii de marketing fără precedent în trei oraşe din Germania pentru clientul său Wrangler.
Unul dintre episoadele campaniei “WANTED”, gândită de cei de la BSUR, a presupus plasarea unor blocuri de gheaţă, cântărind nu mai puţin de o tonă fiecare, în vecinătatea magazinelor care comercializează jeanşi Wrangler. Gheaţa arăta de parcă ar fi căzut în strada accidental, distrugând chiar câteva automobile. În interiorul blocurilor de gheaţă se puteau distinge câte o pereche de jeanşi Wrangler pe care era scris cu spray “WANTED”.
Reacţia trecătorilor a fost pe masură. Oamenii au privit miraţi la început pentru ca mai apoi câţiva, mai îndrăzneţi, au început să escaladeze cuburile de gheaţă. Mai mult, după cum spune site-un adrants.com, s-au găsit şi câtiva tineri cu iniţiativă care au început să cioplească cuburile pentru a ajunge la jeanşii prinşi în gheaţă.
Click aici, aici si... aici pentru cateva instantanee din campanie.