Internetul de la Zapp nu numai că iţi „aruncă” laptop-ul la pământ din cauza vitezei mari de contectare, ci câştigă şi premii internaţionale de creaţie.
Ogilvy & Mather şi Zapp au inceput noul an sub auspiciile succesului. Astfel, campania Zapp High Speed Internet a obţinut Second Place „Certificate for Outstanding Creativity”, in cadrul celei de-a 34-a ediţii a Festivalului Internaţional The Mobius Advertising Awards din Statele Unite. Premiul a fost acordat pentru Mixed Media Campaign, categoria Services: Telephones, Cell/Mobile Phones. In concurs, au fost inscrise spotul video al campaniei Zapp, execuţiile print şi outdoor.
„Intenţia noastră a fost să dezvoltăm o campanie al cărui mesaj să fie pe cât de simplu pe atât de impact” este declaraţia pe care o făcea, vara trecută, Ogilvy&Mather la lansarea campaniei câştigătoare. „Se pare că am reuşit ce ne-am propus. In plus, ne-am reconfirmat că unul dintre ingredientele esenţiale din spatele unei campanii este colaborarea profesionistă cu clientul. In acest caz, Zapp.” a completat cu ocazia obţinerii premiului Roxana Popescu, Managing Director Ogilvy & Mather.
Echipa care a lucrat la realizarea acestei campanii este compusă din: Ovidiu Căpriţă - Brand Communication Manager, Robert Redeleanu - Head of Marketing Communication, Marius Meleşteu - Marketing Director, din partea Zapp şi Emil Comşa - Art Director, Dan Amariei – Copywriter, Cristina Andone – Executive Director, Simona Ruţă - Account Manager, Bogdan Petrovici - A/V Director, din partea agentiei Ogilvy& Mather.
La ediţia de anul acesta a Mobius Awards au fost inscrise lucrări din 34 de ţări. Prima ediţie a festivalului a avut loc in 1971 la Los Angeles, California, remarcându-se prin inalta ţinută pe care a promovat-o in materie de creaţie publicitară. An de an, lucrările câştigătoare de la Mobius Awards sunt donate colecţiei permanente a Museum of Broadcast Communications din Chicago.